Gruppträning

Det är kul att träna ihop med andra

För dig som gillar att träna i grupp med en peppande instruktör till inspirerande musik rekommenderar vi gruppträning. Du kan välja mellan många olika typer av pass med olika inriktning: styrka, kondition, rörlighet mm. På vårt schema hittar du allt du behöver för att få utmaningar och variation i träningen.


FUNKTIONELL STYRKA

Rent styrkepass med och utan vikter, där du bestämmer. Inga hopp, pulsökningen finns i styrkeövningen. Musik allt från dansband till hård rock.


LÄTT/SENIORGYMPA

Svettigt och glädjefyllt! Rörelser för hela kroppen efter egen förmåga.

SPINNING

Ett effektivt konditionspass på cykel där instruktören sätter prägel på passet med musik. Var och en tränar efter egen förmåga.


STEP/STYRKA

Roligt och fartfyllt med steg på bräda och styrka med stång samt hantlar.

VATTENGYMPA

Vattengympa är en motionsform som verkligen passar alla. Med sina mjuka rörelser är den skonsam mot hela kroppen. Samtidigt gör vattnets motstånd att rörelserna kan blir riktigt jobbiga. I vattengympan är det lätt att träna utifrån sin egen takt och nivå.


VATTEN INTERVALL

Här kombineras kondition med styrka i ett kort, roligt och intensivt intervall pass. Ca 30min.


RAFNAMOVE

En gruppträning som är atletisk, men ändå mjuk. Syftet är ett nytt sätt att träna på, gymnastiskt, roligt och ändå lättillgängligt, där den stele blir mjuk och den svage blir stark.


EFHIIT

Effektiv Funktionell Hög Intensiv Intervall Träning. Ett pass med och utan redskap, för dom som vill uppnå och behålla allroundstyrka, smidighet och kondition. Passen varierar i upplägg och karaktär. Passet ska kännas atletiskt och tufft, men inte hårt.


MIXED MOVES

Roligt varierat pass där vi blandar styrka och kondition.






alt src=alt src=alt src=alt src=alt src=alt src=alt src=alt src=alt src=alt src=